בית ספר להצלחה

נטו הצלחה – NetSuccess ביה"ס להצלחה מבית KitKnowledge

מנהלים בכל הדרגים נתקלים באתגרים מקצועיים וניהוליים שההתמודדות איתם דורשת שילוב של הכרות מקצועית, היבטים עיסקיים וכלים בינאישיים. הצלחה בתפקיד דורשת מאיתנו יכולות מגוונות בהיבטים רבים. הבנה של ערך עיסקי ומיקוד בתפיסת התפקיד מייצרת זהות של המנהל עם הארגון ומייצרת קשר ישיר בין ההצלחה שלו להצלחה של הארגון.

בסדרה של הרצאות במגוון נושאים אנחנו מנסים לתת מענה רחב ככל שניתן ע"מ להקנות כלים מעשיים למנהלים (בכל שכבות הניהול) על מנת שיבינו את תפיסת התפקיד שלהם ויהנו ממגוון כלים בדרך להצלחה.

אנחנו מאמינים כי ניתן לבחור מ"בופה ההכשרות" המגוון שלנו נושאים שייצרו תהליך למידה מעשי וחווייתי. כמובן, שניתן גם לבחור נושא למפגש ממוקד בנושא מסויים. לכל מפגש אנחנו ממליצים לבצע התאמה ממוקדת לצרכי הלקוח/האוכלוסיה. הדגש בהכשרות שלנו הוא על הקניית כלים מעשיים תוך שילוב התנסות חוויתית של המשתתפים.

נשמח לעמוד לרשותכם למפגש על מנת להכיר ולהגדיר את הצורך האמיתי ומשם לגבש ולהמליץ על הפתרון המיטבי עבורכם.

בקיט נולדג' יש את המתודולוגיה וכלים ע"מ לבנות מנגנוני הדרכה בהתאם למקומות בהם נדרש שיפור / מיקוד עיסקי ולגבש המלצה לארגון בנוגע לאופן היישום.

ההרצאות נחלקות לתחומים הבאים:

 

ארגונים עיסקיים מעוניינים לשפר ולטייב את התוצאות העיסקיות שלהם (ארגונים לא עיסקיים יתמקדו בשיפור הביצועים שלהם). המנהלים בארגונים משקיעים זמן רב על מנת לשפר את ביצועי הארגון ותוצאותיו. ישנה חשיבות גדולה בתרגום של שיח עיסקי / תוצאתי לדרגי הביצוע. ניתן לבנות בארגון מנגנון עשייה משומן שממוקד בערך העיסקי / תוצאתי לארגון.

ערך עיסקי פירושו שכל עובד בארגון יודע לתרגם את העשייה שלו לערך עיסקי. כלומר, איזה תרומה עיסקית מדידה ומדוייקת (ולא משוערת) כל עובד / מנהל מביא לארגון. בעזרת הטמעה של שפת התועלות העיסקיות בארגון, כל עובד יוכל גם להבין את המשמעותיות של הפעולות וההחלטות שלו וגם יוכל להשתפר מידי שנה.
כיום במרבית הארגונים העובדים והמנהלים בדרגי הביניים לא מבינים בצורה מדוייקת מהו הערך העיסקי עליו הם אמונים ומכאן שהם מתקשים לתרגם את העשייה שלהם לערך עיסקי מדוד ומדוייק.

בקיט נולדג' פיתחנו הכשרות שמסייעת למנהלים / עובדים למפות את כלל התהליכים והמשימות שלהם ולתרגם אותם לערך עיסקי.
הדגש בהכשרות הוא על הפרקטיקה והתרגום המעשי לעולם התוכן של המשתתפים ולמשימות היומיומיות שלהם.

במתודולוגיה שלנו נעסוק בערך עיסקי בתחומים הבאים:

  1. תפיסת תפקיד המנהל בעולם של ערך עיסקי
  2. ניהול משימהפרויקט ככלי להשגת ערך עיסקי (ולא הפוך)
  3. תעדוף משימות כערך עיסקי
  4. משא ומתן להשגת ערך עיסקי
  5. ניהול לקוח עם מיקוד לטיוב הערך העיסקי של הפרויקט
  6. פרויקטים טכנולוגיים כמנוע לייצור ערך עיסקי בארגון
  7. ניהול צוות דרך היעדים העיסקיים (המדידים)
  8. היבטים משפטיים בניהול עיסקי

כל נושא מלווה בסימולציות ובתרגילים מעשיים ועבודת כיתה.
כל אחד מהתחומים הנ"ל יכול לעמוד בפני עצמו כהרצאה נפרדת או יכול להיות חלק מהכשרה מקיפה שתוגדר בצורה מדוייקת עם הצורך של הארגון.

 
 

מחקרים רבים מראים שלשונות (Diversity) יש ערך עיסקי.

אנחנו בקיט נולדג' מאמינים כי Diversity משפר תוצאות עיסקיות. ל Diversity – פרושים והיבטים שונים בעולם התעסוקה.

בסדרה של הרצאות אנחנו חושפים את המנהלים למגוון המשמעויות של Diversity והופכים את המושג לכלי עבודה בדרך לשיפור תוצאות עיסקיות ושיפור ביצועים.

לדוגמא:

  1. נשים בכח העבודה: שוויון בין המינים או דארוויניזם עסקי?
  2. יתרונות נשיים בהצלחה בקריירה, האם אני ראוייה ?
  3. יחס לנשים בארגון ועוד.
 
 

SPEAKING ABOUT THE UNSPOKEN – נפרוש בפני המנהלים את מגוון הנושאים הלא מדוברים בדרך להצלחה בקרייה:

  1. "הנחות זה לשופינג" – יעסוק בערך העיסקי שכל עובד מחוייב לתת לארגון, ללא הנחות מגדריות. שוויון בציפיות ובתפוקות, בערך עיסקי לארגון, באחריות, בקידום, בזמינות. שאלות הנוגעות לחלוקת זמן, בחירות, בכיינות ועוד.
  2. בחירות ונגזרות בעולם הקריירה.
  3. בניית קריירה – כיצד בונים קריירה? מהם תכולות של הצלחה בקריירה ? ועוד
  4. פוליטיקה ארגונית (OWNER SPONSER) ועוד.
  5. כיצד מתקדמים בארגון.

הרצאות אלו יכולות להיות ממוקדות לאוכלוסיית הנשים בארגון ולהתמקד בהצלחה בקריירה נשית.
ניתן להעביר מפגשי העצמה בעזרת התכנים הנ"ל.

 
 

על מנת לייצר ערך לארגון אליו אנחנו משתייכים, אנו נדרשים להיות מומחים בניהול. ישנן הגדרות רבות למשמעות של התמחות בעולם הניהול אבל ראשית הצירים היא הבנה של תפיסת תפקיד המנהל. בסדרת המפגשים בתחום המקצועי נלמדכלים מעשיים לניהול משימה והפיכתה למיטבית בעיני הארגוןהלקוח.

הסדנאות המקצועיות יעסקו במגוון הכלים הנדרשים לניהול מקצועי:

  1. תפיסת תפקיד המנהל – מהי הצלחה ? מהו המיקוד העיסקי הנדרש? מהם הכלים הנדרשים להצלחה? איפה להתמקד? ועוד
  2. ניהול תכולות עבודה – ניהול רווחיות הפרויקט דרך תכולות העבודה
  3. ניהול משא ומתן – כולל ניהול ספקים ושיטות תמחור
  4. ניהול תקציב למשימה / יחידה עיסקית – איך מנהלים תקציב לפי ערך עיסקי ולא לפי אוסף מטלות
  5. ניהול לקוח – מהו שירות, כיצד ממצים עיסקה והיבטים בניהול לקוח
  6. ניהול היבטים משפטיים בפרויקט
  7. אפיון מוצר / מערכת
  8. היבטים בניהול זמן (מיקוד עיסקי)

בהדרכות המשלבות כלים מקצועיים מעשיים נדרשת התאמה לתרבות הארגונית ולאוכלוסיית היעד.

 
 

המיומנויות הרכות הן סט הכלים הנדרשים ע"מ להפוך ממנהל טוב הבקיא בהיבטים הטכניים של תפקיד ניהולי למצליחן בכל רמ"ח אבריו.

ישנן מגוון רחב של מיומנויות רכות הנדרשות למנהל ע"מ להצליח בתפקידו. בסדרה של מפגשים נחשוף את המנהלים לכלים הנ"ל ונקנה כלים מעשיים בדרך להצלחה בתפקידי הניהול המגוונים. המפגשים יהיו מעשיים ויתרגמו את הכלים הנדרשים לעולם התוכן של המנהלים בארגון.

להלן חלק מהמיומנויות הרכות:

  1. תקשורת בינאישית – הכלי של העברת המסר בסיטואציות מגוונות בתפקיד ניהולי ( משוב, שיחת צוות, התמודדות עם רגש ועוד ).
  2. ניהול צוות – טיפול באתגר של ניהול משאב אנושי אל מול מיקוד בתוצאות. ניהול המרווח העיסקיבינאישי שמייצר אתגרים מרובים.
  3. יצירת מוטיבציה – הנעה של הסביבה בדרך למקסום תוצאות המשימה שלך " שכולם יעבדו בשבילי ".
  4. NETWORKING – מהם הקשרים הנדרשים לי לבניית קרייה מיטבית.
  5. נראות – הנראות ככלי עבודה למנהל. מה אני משדר ומה הסביבה רואה. ועוד.
  6. שווק – מנהל נדרש לשווק את עבודתו ואת עבודת היחידה שלו. מהו שיווק פנים ארגוני ומהם הכלים המיטביים לעשות זאת.
  7. "מיץ אומץ" – כיצד בונים ומייצרים השפעה והנעה עצמית.

הדגש שלנו הוא על הצד הפרקטי והיכולת של הפרט לתרגם את הנלמד לעולם התוכן שלו.
כל המפגשים מועברים בצורה חוויתית הכוללת התנסות של המשתתפים.

 
 
תועלות עיסקיות – כלים ניהוליים ועיסקיים

ארגונים עיסקיים מעוניינים לשפר ולטייב את התוצאות העיסקיות שלהם (ארגונים לא עיסקיים יתמקדו בשיפור הביצועים שלהם). המנהלים בארגונים משקיעים זמן רב על מנת לשפר את ביצועי הארגון ותוצאותיו. ישנה חשיבות גדולה בתרגום של שיח עיסקי / תוצאתי לדרגי הביצוע. ניתן לבנות בארגון מנגנון עשייה משומן שממוקד בערך העיסקי / תוצאתי לארגון.

ערך עיסקי פירושו שכל עובד בארגון יודע לתרגם את העשייה שלו לערך עיסקי. כלומר, איזה תרומה עיסקית מדידה ומדוייקת (ולא משוערת) כל עובד / מנהל מביא לארגון. בעזרת הטמעה של שפת התועלות העיסקיות בארגון, כל עובד יוכל גם להבין את המשמעותיות של הפעולות וההחלטות שלו וגם יוכל להשתפר מידי שנה.
כיום במרבית הארגונים העובדים והמנהלים בדרגי הביניים לא מבינים בצורה מדוייקת מהו הערך העיסקי עליו הם אמונים ומכאן שהם מתקשים לתרגם את העשייה שלהם לערך עיסקי מדוד ומדוייק.

בקיט נולדג' פיתחנו הכשרות שמסייעת למנהלים / עובדים למפות את כלל התהליכים והמשימות שלהם ולתרגם אותם לערך עיסקי.
הדגש בהכשרות הוא על הפרקטיקה והתרגום המעשי לעולם התוכן של המשתתפים ולמשימות היומיומיות שלהם.

במתודולוגיה שלנו נעסוק בערך עיסקי בתחומים הבאים:

  1. תפיסת תפקיד המנהל בעולם של ערך עיסקי
  2. ניהול משימהפרויקט ככלי להשגת ערך עיסקי (ולא הפוך)
  3. תעדוף משימות כערך עיסקי
  4. משא ומתן להשגת ערך עיסקי
  5. ניהול לקוח עם מיקוד לטיוב הערך העיסקי של הפרויקט
  6. פרויקטים טכנולוגיים כמנוע לייצור ערך עיסקי בארגון
  7. ניהול צוות דרך היעדים העיסקיים (המדידים)
  8. היבטים משפטיים בניהול עיסקי

כל נושא מלווה בסימולציות ובתרגילים מעשיים ועבודת כיתה.
כל אחד מהתחומים הנ"ל יכול לעמוד בפני עצמו כהרצאה נפרדת או יכול להיות חלק מהכשרה מקיפה שתוגדר בצורה מדוייקת עם הצורך של הארגון.

Diversity כערך עסקי

מחקרים רבים מראים שלשונות (Diversity) יש ערך עיסקי.

אנחנו בקיט נולדג' מאמינים כי Diversity משפר תוצאות עיסקיות. ל Diversity – פרושים והיבטים שונים בעולם התעסוקה.

בסדרה של הרצאות אנחנו חושפים את המנהלים למגוון המשמעויות של Diversity והופכים את המושג לכלי עבודה בדרך לשיפור תוצאות עיסקיות ושיפור ביצועים.

לדוגמא:

  1. נשים בכח העבודה: שוויון בין המינים או דארוויניזם עסקי?
  2. יתרונות נשיים בהצלחה בקריירה, האם אני ראוייה ?
  3. יחס לנשים בארגון ועוד.
UNSPOKEN – כל מה שלא מדובר בדרך להצלחה בקריירה

SPEAKING ABOUT THE UNSPOKEN – נפרוש בפני המנהלים את מגוון הנושאים הלא מדוברים בדרך להצלחה בקרייה:

  1. "הנחות זה לשופינג" – יעסוק בערך העיסקי שכל עובד מחוייב לתת לארגון, ללא הנחות מגדריות. שוויון בציפיות ובתפוקות, בערך עיסקי לארגון, באחריות, בקידום, בזמינות. שאלות הנוגעות לחלוקת זמן, בחירות, בכיינות ועוד.
  2. בחירות ונגזרות בעולם הקריירה.
  3. בניית קריירה – כיצד בונים קריירה? מהם תכולות של הצלחה בקריירה ? ועוד
  4. פוליטיקה ארגונית (OWNER SPONSER) ועוד.
  5. כיצד מתקדמים בארגון.

הרצאות אלו יכולות להיות ממוקדות לאוכלוסיית הנשים בארגון ולהתמקד בהצלחה בקריירה נשית.
ניתן להעביר מפגשי העצמה בעזרת התכנים הנ"ל.

כלים מקצועיים

על מנת לייצר ערך לארגון אליו אנחנו משתייכים, אנו נדרשים להיות מומחים בניהול. ישנן הגדרות רבות למשמעות של התמחות בעולם הניהול אבל ראשית הצירים היא הבנה של תפיסת תפקיד המנהל. בסדרת המפגשים בתחום המקצועי נלמדכלים מעשיים לניהול משימה והפיכתה למיטבית בעיני הארגוןהלקוח.

הסדנאות המקצועיות יעסקו במגוון הכלים הנדרשים לניהול מקצועי:

  1. תפיסת תפקיד המנהל – מהי הצלחה ? מהו המיקוד העיסקי הנדרש? מהם הכלים הנדרשים להצלחה? איפה להתמקד? ועוד
  2. ניהול תכולות עבודה – ניהול רווחיות הפרויקט דרך תכולות העבודה
  3. ניהול משא ומתן – כולל ניהול ספקים ושיטות תמחור
  4. ניהול תקציב למשימה / יחידה עיסקית – איך מנהלים תקציב לפי ערך עיסקי ולא לפי אוסף מטלות
  5. ניהול לקוח – מהו שירות, כיצד ממצים עיסקה והיבטים בניהול לקוח
  6. ניהול היבטים משפטיים בפרויקט
  7. אפיון מוצר / מערכת
  8. היבטים בניהול זמן (מיקוד עיסקי)

בהדרכות המשלבות כלים מקצועיים מעשיים נדרשת התאמה לתרבות הארגונית ולאוכלוסיית היעד.

כלים של מיומנויות רכות ובינאישיות

המיומנויות הרכות הן סט הכלים הנדרשים ע"מ להפוך ממנהל טוב הבקיא בהיבטים הטכניים של תפקיד ניהולי למצליחן בכל רמ"ח אבריו.

ישנן מגוון רחב של מיומנויות רכות הנדרשות למנהל ע"מ להצליח בתפקידו. בסדרה של מפגשים נחשוף את המנהלים לכלים הנ"ל ונקנה כלים מעשיים בדרך להצלחה בתפקידי הניהול המגוונים. המפגשים יהיו מעשיים ויתרגמו את הכלים הנדרשים לעולם התוכן של המנהלים בארגון.

להלן חלק מהמיומנויות הרכות:

  1. תקשורת בינאישית – הכלי של העברת המסר בסיטואציות מגוונות בתפקיד ניהולי ( משוב, שיחת צוות, התמודדות עם רגש ועוד ).
  2. ניהול צוות – טיפול באתגר של ניהול משאב אנושי אל מול מיקוד בתוצאות. ניהול המרווח העיסקיבינאישי שמייצר אתגרים מרובים.
  3. יצירת מוטיבציה – הנעה של הסביבה בדרך למקסום תוצאות המשימה שלך " שכולם יעבדו בשבילי ".
  4. NETWORKING – מהם הקשרים הנדרשים לי לבניית קרייה מיטבית.
  5. נראות – הנראות ככלי עבודה למנהל. מה אני משדר ומה הסביבה רואה. ועוד.
  6. שווק – מנהל נדרש לשווק את עבודתו ואת עבודת היחידה שלו. מהו שיווק פנים ארגוני ומהם הכלים המיטביים לעשות זאת.
  7. "מיץ אומץ" – כיצד בונים ומייצרים השפעה והנעה עצמית.

הדגש שלנו הוא על הצד הפרקטי והיכולת של הפרט לתרגם את הנלמד לעולם התוכן שלו.
כל המפגשים מועברים בצורה חוויתית הכוללת התנסות של המשתתפים.

פרויקט תעדוף פרויקטים עיסקיים בבנק הפועלים

בפרויקט תיעדוף הפרויקטים בבנק הפועלים, קיטנולדג' היתה חלק מצוות גיבוש האסטרטגיה והמתודולוגיה של תהליך תעדוף הפרויקטים בבנק. הפרויקט כלל את ההיבטים...

DELL-EMC הכשרה עיסקית וניהולית למנהלת בארגון - תכנית פורצת דרך להקניית כלים להצלחה

העברת הכשרה עיסקית וניהולית למנהלת בארגון (פיתוח קריירה) תכנית פורצת דרך להקניית כלים להצלחה בקריירה ב - Dell EMC יוצאת לדרך....
 

משרד הביטחון: אגף כח אדם | מנהלת מעבר לנגב | מפא"ת

קיטנולדג' מלווה מחלקות שונות במשרד הביטחון, לרבות אגף כח אדם, מנהלת המעבר לנגב ומפא"ת, בתהליכים ארגוניים מגוונים: אגף כח אדם...
 

קורס ניהול בנק לאומי – חטיבה טכנולוגית

תהליך ההכשרה, אשר נמשך כ - 8 חודשים, עסק במיומנויות ניהול מקצועיות כמו הטמעת נהלים של הארגון כולל כלי PMO הקורס...
 

תכנית פיתוח ניהולי לנשים טכנולוגיות באינטל BOOST Your Career

נשים מנהלות בארגונים טכנולוגיים הן נשים המנהלות בסביבה גברית בעיקרה (במרבית חברות ההייטק יש רב גברי. ככל שעולים בדרגות הניהול...
 

קורס ניהול בנק הפועלים – חטיבות עיסקיות וחטיבה טכנולוגית

היקף ההכשרה עמד על 140 שעות. הקורס כלל נושאים מגוונים את ההיבטים הבאים: מיומנויות ניהול פרויקט כמו: ניהול תקציב, ניהול גאנט,...
 

נשמח לשמוע ממך,
צור קשר